BESTILLING HOS DAYLY

 

Når du har designet dit bord og bestiller det hos os, sender vi dig en ordrebekræftelse, som vi beder dig om at tjekke grundigt. Du har mulighed for at ændre i din bestilling i 24 timer efter modtagelse af ordrebekræftelsen – og herefter er din ordre bindende og kan ikke ændres eller justeres.

 

Da dit bord bliver håndlavet specielt til dig, har vi aldrig borde på lager – og fra vi booker dit bord ind i vores produktionsplan til det er klar til levering, håndbærer vi det gennem værkstedet med fokus på alle detaljer.

 

Du skal derfor også regne med en leveringstid på 4-6 uger - og den nøjagtige leveringstid vil fremgå af din ordrebekræftelse.

 

Når bordet er færdigt, tjekket og klar til levering vil du modtage en faktura samt et foto af bordet – og når vi har modtaget din betaling, afsender vi bordet til dig. Vælger du selv at hente bordet skal det gøres indenfor 4 hverdage, efter modtaget faktura.

transport & levering

Vi samarbejder med et eksternt transportfirma omkring levering. Når vi booker levering, får du en tracking mail, så du kan følge dit produkt. Typisk leveres dagen efter afsendelse (dog ingen weekendlevering), men det sker, at vores forsendelser bliver forsinket en dag eller to. Det er desværre ikke muligt at give dig et specifikt leveringstidspunkt, men du er altid velkommen til at kontakte transportfirmaet omkring endelig tidspunkt – og er du ikke hjemme, kan I aftale, hvor bordet eventuelt kan stilles.

 

Vær obs på følgende:

 

  • Transportfirmaet leverer ved kantsten – og kan desværre ikke hjælpe med at bære ind/op.

  • Vælger du at lade transportfirmaet stille forsendelsen udendørs, så har du selv ansvaret for, at bordet står tørt & ikke beskadiges.

TRANSPORTPRISER

Levering af borde med ben op til Ø160 samt alle rektangulære borde | Brofaste øer i Danmark: 500,-

Levering af borde med ben over Ø160 samt alle borde med søjleben | Brofaste øer i Danmark: 650,-

Levering af bordet AA-88 | Hele Danmark: 850,-

AFHENTNING PÅ DAYLYS VÆRKSTED

 

Du er altid velkommen til selv at hente dit bord på vores værksted i Kolding. Afhentning skal ske indenfor vores normale åbningstid og senest 3 dage efter klarmelding/modtaget faktura.

UNBOXING AF DIT DESIGNERBORD

Borde med ben

 

Borde med ben kommer i en trækasse, som lægges med fronten (siden med træpladen) nedad og åbnes med en skruemaskine eller en skruetrækker (Torx 20).

 

I kassen ligger benene (i skumfolie) med møtrikkerne skruet på bordbensboltene. Møtrikkerne skrues af, benene monteres og møtrikkerne spændes med en fastnøgle (15 mm) eller en svensknøgle, inden hele bordet løftes ud af kassen og stilles på benene. 

 

SOM DET SIDSTE fjernes skumkanter og folie fra bordpladen.

 

NB: Rækkefølgen er vigtig for at undgå at skramme bordpladen under udpakningen.

Da træet kan ændre sig sammen med luftfugtigheden, bør møtrikkerne efterspændes efter noget tid.

 

Borde med søjle

 

Borde med søjle kommer på en halvpalle, hvor trækassen med bordpladen er fastgjort til papkassen med søjlen.

 

Søjlen pakkes ud af papkassen, hvorefter trækassen med bordpladen kan frigøres fra papkassen og pallen, lægges med fronten (siden med træpladen) nedad og åbnes med en skruemaskine eller en skruetrækker (Torx 20).

 

I kassen ligger bordpladen med underpladen fastgjort til bagsiden. Den løsnes med en skruemaskine eller skruetrækker (Torx 20), hvorefter underpladen fastgøres til søjlen, som vist i samlevejledningen. Bordpladen løftes ud af kassen, lægges på søjlen og fastgøres.

 

SOM DET SIDSTE fjernes skumkanter og folie fra bordpladen.

 

NB: Rækkefølgen er vigtig for at undgå at skramme bordpladen under udpakningen

DOWNLOAD SAMLEVEJLEDNING HER

FRAGTSKADER

 

Skulle du være så uheldig, at der er sket en skade under transport, er det MEGET vigtigt, at skaden registreres, inden bordet helt eller delvist pakkes ud. Når du kvitterer for modtagelse, skal du derfor sikre, at det er noteret tydeligt, at forsendelsen er beskadiget ved levering.

 

Registrering sikres ved at fotodokumentere skaderne med 3-4 fotos af den beskadigede emballage – og tilsvarende detaljerede fotos af skaderne på dit bord. Fotos og en kort beskrivelse af skaderne, sender du til os inden for 24 timer fra modtagelse af forsendelsen. Se kontaktinfo her

 

Når vi har modtaget ovenstående, kontakter vi dig hurtigst muligt for at sikre, at vi får løst problemet tilfredsstillende.